van Victor Harbor naar Kangaroo Island

28 oktober 2014 - Adelaide, Australië

Ontbijt op de kamer laten brengen voor Rien zijn verjaardag, en na het uitchecken zijn we op aanraden van de hotelier een wandeling gaan maken op het voor de kust gelegen eiland. Dat kun je bereiken via een loopbrug waarover ook een paardentram rijdt. Een wandeling van een uur. We hebben heerlijk in de zon koffie gedronken. Daarna de auto opgehaald, en richting de ferry gereden. We moesten 2 uur wachten voor dat de ferry vertrok. Er was verder niks te beleven, dus mijn boek maar uitgelezen. Rien ging met de auto aan boord en ik lopend. De boot ging aardig te keer door de golfslag. We werden aan de overkant verwelkomd door een school dolfijnen. Helaas heb ik er geen foto's van. Op het eiland moesten we nog 1,5 uur rijden naar ons hotel. Waar we om 17.30 uur arriveerden. We hebben 's avonds Rien zijn verjaardag gevierd met een heerlijk diner. Helaas was er slecht internet en daarom zijn we wat later met ons reisblog.

1. Corrie:
    30 oktober 2014
    ik maakte me al een beetje ongerust geen nieuws te ontvangen gisteren......maar Wifi kan niet overal even goed funzionare. goeie reis verder.
  2. Mieke:
    30 oktober 2014
    Mooie verjaardag gehad zo te lezen :) en dank voor het zo trouw bijhouden van jullie reisblog. Fijne dag nog en genieten!
    x