4e dag Port Douglas

17 november 2014 - Port Douglas, Australië

Vandaag zijn we met een boot naar het Great Barrier Reef geweest. Mooie vissen gezien en een zeeschildpad. Heerlijk aan het strand gelegen.Snorkelen ging niet vanwege de Stingers [gevaarljke kwallen],je kon wel het water in met een rubberpak tegen de kwallen en de zon. Maar daar hadden we geen zin in. Morgen nog een dag luieren bij het zwembad, en dan koffers pakken voor de terugvlucht. Woensdag vertrekken we en donderdagmorgen landen we op Schiphol.

1. Mieke:
    17 november 2014
    Tja luitjes, aan alle mooie dingen komt een eind, maar één ding is duidelijk voor een ieder die jullie blog heeft gevolgd, het was een supermooie reis en jullie hebben er zichtbaar van genoten :)
    goede vlucht naar huis. x
  2. Corrie:
    17 november 2014
    Meen je dat nou...is deze vakantie al weer voorbij?
    Voor mijn gevoel zou het nog even duren.... verder helemaal eens met Mieke wat "genieten"betreft, het dróóóp er vanaf!!
    Have a nice flight!
  3. Coby:
    17 november 2014
    Goh, wat gaat de tijd snel. Goeie vlucht terug.
  4. Marja Mulder:
    18 november 2014
    jeetje wat gaat de tijd snel, nog maar lekker genieten, en alvast een goede thuisvlucht.
  5. Joke:
    21 november 2014
    Bedankt dat we jullie mochten volgen en de foto's konden kijken het was zo te zien een prachtige dag. Nu maar lekker nagenieten