Einde van de reis.

20 november 2014 - Amsterdam, Nederland

Na een lange reis, zijn we weer thuis. We willen iedereen bedanken, die ons reisblog heeft gevolgd ,en voor de reacties die jullie ons hebben gestuurd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Herman:
    20 november 2014
    Welkom thuis, vast wel weer even lekker na al die hitte. Nu echt uitrusten :-) en nagenieten.
  2. Marja Mulder:
    20 november 2014
    Welkom thuis dank je wel voor jullie mooie verhalen we hebben er van genoten
  3. Coby:
    20 november 2014
    Welkom thuis. Jullie reisblog was echt heel leuk. Zo hebben wij ook een beetje kunnen meegenieten. Gr xxx
  4. Mieke:
    20 november 2014
    Wat zullen jullie lekker slapen in je eigen mandje ;), nog even nagenieten, maar dat zal nog vaak gebeuren helemaal wanneer jullie je vakantieboek gaan maken. Dank voor het meereizen, het was heel bijzonder. x
  5. Nancy en Jan:
    20 november 2014
    Welkom thuis na deze bijzondere reis, en even uitrusten is nu misschien wel even op zijn plaats. En bedankt voor jullie reisverhalen en foto's.
  6. Lydia:
    22 november 2014
    fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Wat een prachtige reis hebben jullie achter de rug. Echt mee kunnen genieten met jullie. Tot gauw xxx