Van Naracoorte naar Victor Harbor

27 oktober 2014 - Victor Harbor, Australië

Gisterenavond na het eten, werden we gewaarschuwd voor de Thunder storm die in aantocht was. Kort daarna is het hard gaan regenen en onweren. `We hoorden op de tv dat het de zwaarste storm in jaren is geweest. Takken lagen op de rijweg . Het leek wel of onze kamer op instorten stond. Gelukkig scheen vanmorgen de zon weer. Er staat wel een harde wind. Dat merkte je met rijden heel erg. Morgen neemt de wind weer af. Onderweg zijn we gestopt bij een heel oud stadje, dat mag je bekijken voor een paar dollar. Daar heeft de tijd stil gestaan. We zijn door de wijnstreek gereden voordat we bij Victor Harbor aankwamen. Het hotel ligt vlak bij de zee, en de restaurantjes zijn op loopafstand. Morgen gaan we met de boot naar Kangaroo Island , dat is 45 min varen. Daar blijven we twee dagen. We vieren morgen Rien zijn verjaardag tussen de Kangaroos. Vanessa, vast gefeliciteerd voor morgen , met je verjaardag, maak er een mooie dag van. Rien is over 2,5 uur jarig, jij moet nog 12 uur wachten voor dat het 28 okt is.We hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan om de hoek van het hotel.

1. Vanessa:
    27 oktober 2014
    Hee, hee. Dat is raar... Is Rien ineens eerder jarig dan ik.. En toch op de zelfde dag haha. Rien: alvast heel hartelijk gefeliciteerd en maak er een mooie dag van daar down onder. Ik zeg Proost! Xxx
  2. Herman:
    27 oktober 2014
    Allereerst van harte gefeliciteerd met Rien's verjaardag. Ik hoop dat jullie de DRY-zone weer uit zijn :-)?!
    Heb net even een aantal verhalen achter elkaar gelezen, want ik was in NL. en liep achter. Prachtige foto's, jammer van de watervallen zonder water en droge meren, maar zélf heb je lekker weer. Verlang je al weer naar een paar daagjes rust of bevalt het reizen nog goed?
    Veel plezier en .....proost!
  3. Anneke de Visser:
    27 oktober 2014
    van harte gefeliciteerd een leuke dag gaat wel lukken cock en anneke
  4. Willem potkamp:
    27 oktober 2014
    rien en ook nel van harte met je verjaardag geniet van deze dagen vergeet ze niet kijk terug op een hele fijne vakantie ook van silvia van harte.
  5. Joke:
    27 oktober 2014
    Van harte gefeliciteerd Rien en nog vele jaren.!
    Maak er wat moois van daar
  6. Coby:
    27 oktober 2014
    Gefeliciteerd Rien en jij Nel met je husband. Gezellige dag nog.
  7. Ger koreman:
    27 oktober 2014
    hallo rien van harte gefeliciteerd met je verjaardag.en nel met je avontuurlijke maatje.maak er een mooie dag van ook namens ger.(proost we nemen er vast een ).
  8. Corrie.elfring:
    27 oktober 2014
    Rien van harte gefeliciteerd nog veel jaren in gezondheid
    ook Nel de beste wensen, geniet van jullie mooie reis.
    Liefs Corrie
  9. Mieke:
    28 oktober 2014
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Rien en dat er nog maar vele mooie en gezonde jaren mogen volgen samen met Nel!
    Geniet nog lekker van deze supervakantie samen en leuk dat jullie allerlei soorten weer mee maken. x
  10. Tom en monique:
    28 oktober 2014
    Hoi Rien, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.!
    Jullie maken een mooie reis. Veel plezier,
    Tom en Monique
  11. Nancy en Jan:
    Hallo Nel en Rien,
    Rien van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaren met alles erop en eraan. We zullen er vanavond op proosten!
    Verder genieten we hier mee van het reisverslag van Nel en de mooie en leuke foto’s die jullie daar maken.
    Wensen jullie een hele fijne dag en een fantastische reis verder.
    Groetjes van Nancy en Jan.