2e dag Kangaroo Island

29 oktober 2014 - Adelaide, Australië

We zijn vanmorgen vroeg opgestaan om te skypen met de meiden. Maar het lukte niet met Richelle te skypen. Daarna het eiland verkend. Veel plekjes bekeken en veel dieren gezien. We hebben een wandeling gemaakt door een koala bos, en zijn met een gids op het strand tussen de zeeleeuwen doorgelopen. Die waarschuwde ons voor een giftige slang, een Tiger snake. Daar voor hadden we dit ook al gehoord van de eigenaar van een restaurant waar we geluncht hadden. Aan het eind van de middag hebben we ook nog een kolonie Pelikanen gezien. We hebben jammer genoeg ook veel dode kangaroos op de weg zien liggen. Weer terug naar ons resort en heerlijk gerelaxt op ons terras.

1. Marja Mulder:
    30 oktober 2014
    Nog gefeliciteerd Rien met je verjaardag, Nel jij natuurlijk ook gefeliciteerd, mooie foto's, pas maar op voor de slangen ha ha
  2. Corrie:
    30 oktober 2014
    Prachtige foto`s weer, geeft een goed beeld van de dieren en natuur, ik reis een beetje mee!
  3. Mieke:
    30 oktober 2014
    Pfff, gelukkig toch nog een momentje om eens lekker te relaxen, zou zo jammer zijn dat je wanneer je thuis bent, pas beseft wat je allemaal hebt gezien en flink moet bijkomen van deze superreis.