Einde van de reis.

20 november 2014 - Amsterdam, Nederland

Na een lange reis, zijn we weer thuis. We willen iedereen bedanken, die ons reisblog heeft gevolgd ,en voor de reacties die jullie ons hebben gestuurd.

1. Herman:
    20 november 2014
    Welkom thuis, vast wel weer even lekker na al die hitte. Nu echt uitrusten :-) en nagenieten.
  2. Marja Mulder:
    Welkom thuis dank je wel voor jullie mooie verhalen we hebben er van genoten
  3. Coby:
    20 november 2014
    Welkom thuis. Jullie reisblog was echt heel leuk. Zo hebben wij ook een beetje kunnen meegenieten. Gr xxx
  4. Mieke:
    Wat zullen jullie lekker slapen in je eigen mandje ;), nog even nagenieten, maar dat zal nog vaak gebeuren helemaal wanneer jullie je vakantieboek gaan maken. Dank voor het meereizen, het was heel bijzonder. x
  5. Nancy en Jan:
    20 november 2014
    Welkom thuis na deze bijzondere reis, en even uitrusten is nu misschien wel even op zijn plaats. En bedankt voor jullie reisverhalen en foto's.
  6. Lydia:
    22 november 2014
    fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Wat een prachtige reis hebben jullie achter de rug. Echt mee kunnen genieten met jullie. Tot gauw xxx