van Sydney naar Katoomba

14 oktober 2014 - Katoomba, Australië

Rien heeft vanmorgen de auto opgehaald, en daarna de bagage ingeladen. Sydney uit  en op weg naar Katoomba. Onze volgende stopplaats.Even wennen links rijden maar dat viel gelukkig mee. Onderweg gestopt bij de Wentworth falls, maar die vielen wat tegen, er liep te weinig water door. Gestopt bij de Tree sisters , volgens de legende van de Aborriginals waren dit 3 zusters die verkering hadden met foute mannen en door hun boze vader in stenen zuilen zijn veranderd. Het water dat te weinig naar beneden kwam komt nu met bakken uit de hemel. Het hotel heeft gelukkig een goed restaurant, dus hoeven we niet meer weg. We zijn van 30 gr. naar 12 graden gegaan. Effen wennen.

1. Vanessa:
    14 oktober 2014
    Leuk om weet iets te lezen!! Knuff
  2. Mieke:
    14 oktober 2014
    nou ja Nelweer in Australie, dat hadden jullie toch niet besteld? Gelukkig dat jullie het mes op tafel kunnen leggen in het hotel en eet ze lekker daar. Morgen weer een nieuwe dag en hopelijk beter weer. Het lijkt me idd erg wennen dat links rijden, extra opletten met op- en afritten en oversteken. Succes en voorzichtig :)
  3. Joke:
    15 oktober 2014
    Oei nu is het dus frisser dan eerst maar nog steeds erg mooi daar zo te zien