van Katoomba naar Jervisbay.

15 oktober 2014 - Jervis Bay, Australië

Vanmorgen na het ontbijt op de kamer, hadden wij het plan om 11 km van ons vandaan nog een plaats te bekijken. Wij hoorden dat er vannacht 4 cm sneeuw was gevallen. Aangezien wij geen sneeuwkettingen bij ons hebben , slaan we dit maar over. Gelukkig maar want er stond die richting uit km lange files. In de stromende regen zijn we vertrokken richting kust. Een stop gemaakt in Kiama daar hebben we de Blowhole bekeken. Dat is een gat in de rotsen waardoor het water door de golfslag metershoog wordt gespoten. Daarna door naar Jervisbay. B&b Dolphin sands . Wandeling gemaakt langs de zee met hoge golven. Daar waren ze aan het surfen, dat is iets voor Cristian. Spectaculair om te zien. We hebben ook nog door een mangrovebos gewandeld. We hebben iets gedronken in een pub, daar hadden ze in totaal 10 schermen aanstaan , met verschillende sporten. Gelukkig geen geluid. We gaan vroeg ons mandje in want morgen om 07.00 uur bij jullie 22.00 s'avonds gaan we proberen te skypen met onze dochters. Hopelijk lukt het nu wel.

1. Mieke:
    15 oktober 2014
    Veel plezier vandaag en succes met skypen :) Dank voor de mooie foto's en verhaal. x
  2. Tries:
    16 oktober 2014
    Helaas viel het skypen niet helemaal mee maar fijn jullie weer even gezien en gesproken te hebben.Hoop dat de temperaturen vandaag weer oplopen bij jullie :-) xxx