2e dag Sydney

13 oktober 2014 - Sydney, Australië

Vroeg ons bed uit en om 07.00 geprobeerd te skypen met San en Tries.Na tig keer proberen lukte het niet. Het internet in het hotel is slecht. Vanavond maar koffie gaan drinken bij Starbucks, free Wifi werkt daar wel. We zijn vandaag weer met de op on op off bus gegaan. Nu de citytour . Eerst naar Darling Harbour , daar hebben we langs de haven gelopen. En daana de Chinese tuin bekeken. Met de ferry zijn we naar de Rocks gevaren. Dat is een wijk met oude pakhuizen verbouwd als restaurant. We hebben bij een Oosterijks rest. gegeten. Obers in leder hozen en meisjes in Dirndl jurken. En grote pullen bier. En worst met sauerkraut . Fotos' gemaakt van de opera van de andere kant vanaf het water. Morgen de auto halen en dan begint het avontuur.

1. Mieke:
    13 oktober 2014
    Gek idee zuurkool met worst zo ver van huis :) Veel plezier nog en rij voorzichtig morgen bij het begin van het avontuur, die volgens mij toch al was begonnen? x
  2. SANDRA:
    13 oktober 2014
    Hooooiii opa en oma, de foto's zijn echt heel leuk en Sydney is echt heel mooi! Heel veel plezier nog en dikke x van Chelle ♥♥
  3. Ger koreman:
    13 oktober 2014
    je zit toch niet stiekum toch in oostenrijk he? haha.doe voorzichtig op jullie grote avontuur.xxlien en ger.