van Jervis Bay naar Lake Crackenback

16 oktober 2014 - Kosciuszko National Park, Australië

Vanmorgen vroeg op gestaan , om 07.00 eindelijk geskypt met de meiden en de jongens. Het is dan bij jullie 22.00. Na het ontbijt vertrokken met zonnig weer, op weg naar Lake Crackenback. Onderweg div. stops gemaakt en door mooie omgeving gereden. Chellie , we hebben onze eerste kangaroe gezien. Die zat naast de weg met een jong in haar buidel. Helaas hebben we onderweg ook 4 doodgereden kangaroes gezien Na een lange dag rijden kwamen we aan in Lake Crackenback . We hebben een huis aan het meer, en we hebben heerlijk in het zonnetje op ons terras wijn gedronken. Aan de overkant zijn de toppen van de bergen wit , 2 dagen geleden heeft het nog gesneeuwd. Vanavond gegeten in restaurant aan het meer. Nu de openhaard aangemaakt want het is s'avonds best wel fris. Wij blijven hier 2 nachten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke:
    17 oktober 2014
    Ziet er allemaal weer top uit! Geniet lekker van die 2 dagen daar bij de open haard en een lekker wijntje, wat is het leven toch goed :)
  2. Willem potkamp:
    19 oktober 2014
    ziet er leuk uit en alweer rien aan de tafel. geniet ervan.