2e dag Lake Crackenback

17 oktober 2014 - Kosciuszko National Park, Australië

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt, hadden wij het plan om met de  kabelbaan naar de top  van Mt. Kosciuszko  te gaan. Maar toen wij dat vertelde, werd ons geadviseerd om alleen met sneeuwschoenen naar boven te gaan. Er was de afgelopen dagen 40 cm sneeuw gevallen. Helaas paste de sneeuwschoenen niet meer in de koffer. We hebben een wandeling gemaakt en heel veel kangaroes gezien . Tussen de middag geluncht in rest. met WIFi. Dus ons verhaal en foto's door gestuurd. Vanmiddag heerlijk lui in de zon op ons terras doorgebracht met een goed glas wijn. Vanavond gaan we weer eten in dat rest. en sturen de foto's door van vandaag. Nu nog even genieten van het mooie weer.

1. Ger koreman:
    17 oktober 2014
    toch wel even wennen denk ik .eerst in de zon dan weer.winter.zo snel gaat het niet eens bij ons.ik hoop dat het weer nu wat rustiger blijft voor jullie.verder mooie foto s .nog een hele fijne reis..en mooie avonturen.xxlien