Hongkong

9 oktober 2014 - Hong Kong Island, China

Patricia heeft ons om 09.30 naar Schiphol gebracht. Na de koffers inchecken hebben we nog even koffie gedronken bij Starbuks. Daarna vlot door de douane, en om 13.15 uur zijn we vertrokken. Om 15.00 ned tijd kregen we lunch en diner. Hongkong tijd = 21.00 uur. Om 16.15 ned tijd ging het licht uit en was het de bedoeling dat we gingen slapen. Hongkong tijd 22.15 u. Ontbijt ned tijd 22.30 hongkong tijd 04.30 u. Geland op Hongkong om 06.00 u. / 24.00 nd tijd. We hebben al veel gezien. En zijn de hele dag doorgegaan. Straks moe maar voldaan naar bed

1. Herman:
    9 oktober 2014
    Heel veel plezier! De eerste foto's zien er al prachtig uit. Leuk om jullie zo te kunnen volgen.

groetjes
  2. Joke:
    Geweldig hoor heel indrukwekkend Hong Kong zo te zien
  3. SANDRA:
    Lieve paps en mams,
    ik heb jullie vlucht gevolgd online en gezien hoe jullie landden op Hong Kong om 05:54 uur. Alleen boven China waren jullie even zoek...
    Wat een super mooie foto's zeg! Zal wel overweldigend zijn daar.
    Heel veel liefs van ons en Hele dikke kus van Chelle xxx
  4. SANDRA:
    Lieve paps en mams,
    Ik heb jullie vlucht online gevolgd over Denemarken, Kazahkstan, China waar jullie een poosje zoek waren, en toen Hong Kong. Kon precies zien dat jullie landden en naar de gate draaiden.
    Wat een prachtige foto's zeg! Lijkt me erg overweldigend.
    Geniet ervan!
    Dikke dus van ons en hele dikke knuffel van Chelle xxx
  5. Mieke:
    9 oktober 2014
    Indrukwekkend! Slaap lekker na al die indrukken en tijdsverschillen :)