2e dag in Hongkong .

10 oktober 2014 - Hong Kong Island, China

Vanmorgen na het ontbijt zijn we met de ferry overgevaren van Kowloon naar Hongkong island. Daarna met de Peaktram naar Victoria Peak. Die tram gaat met 45 gr. omhoog naar de top. 400 m boven zeeniveau. Daarna de Peaktower beklommen, nog eens 60 m omhoog met roltrappen. Schitterend uitzicht op Hongkong. Rondwandeling gemaakt van 2,5 uur. Lekkere koffie gedronken bij Starbucks . Vanavond nog even over de markt en dan vroeg ons bedje in, we worden om 05.40 uur opgehaald voor de vlucht naar Sydney, Duur 9 uur vliegen.

1. Corrie:
    10 oktober 2014
    Dat was een mooi en interessant begin, goede reis verder.Corrie
  2. Herman:
    Ziet er allemaal mooi uit. Het beklimmen met tram en roltrappen ging natuurlijk zo makkelijk dat jullie er nog maar 2,5 uur wandelen aan hebt toegevoegd :-)!
    Nou ja, morgen weer een "rustdag" maar je moet er wel vroeg voor opstaan.
  3. Vanessa:
    10 oktober 2014
    Nu al helemaal leuk!! Goede reis morgen
  4. Mieke:
    Na zo'n drukke dag zullen jullie wel lekker slapen. Goede reis verder en slaap lekker:)