Het is eindelijk zover.

8 oktober 2014 - Schiphol, Nederland

Wij hebben vannnacht in Ankeveen geslapen bij Tries en Rob. Patries brengt ons naar Schiphol . Wij vliegen om 13.00 uur naar Hongkong en blijven daar 2 dagen.

1. Mieke:
    8 oktober 2014
    koffers check, handbagage check, paspoorten check, tickets check, verdere reispapieren check, dus ... klaar om te gaan genieten! Heel veel plezier en een goede reis. x
  2. Louk en trudy:
    een hele goede reis en geniet er volop van
  3. Vanessa:
    8 oktober 2014
    Heel veel plezier. Ik zit me al helemaal te verheugen om jullie mooie reisverhalen te lezen. Geniet ervan, liefs Vanessa
  4. Coby:
    Hoi Nel en Rien, een hele fijne vakantie. Wij zijn benieuwd naar de foto's en verhalen.
  5. Corrie:
    8 oktober 2014
    Goede vlucht....boven de wolken regent het niet (hier pijpestelen), Kijk uit in Hong Kong en verder kijk ook ik uit naar jullie verhalen.
  6. Marja Mulder:
    Hele goede vlucht mooi genieten in Hongkong groetjes