Voorbereiding.

21 september 2014 - Spijkenisse, Nederland

Na maanden van voorbereiding komt de vertrekdatum eindelijk in zicht. We hebben de laatste dingen gekocht die we nodig hebben voor de reis. We hebben beiden een internationaal rijbewijs aangeschaft. Op onze i-pod en tablet staan genoeg boeken en muziek waarmee we de vakantie wel doorkomen. De hele route is uitgewerkt en geprint  dus als de tomtom uitvalt hebben we nog feedback.

1. Lydia:
    21 september 2014
    Hoi Nel en Rien, wanneer gaan jullie weg en hoe lang? Een heel mooi avontuur lijkt het mij. Ik ga jullie zeker volgen. groeten Lydia
  2. Lydia:
    21 september 2014
    eerst kijken en dan schrijven haha, ik lees net dat jullie 8 oktober op avontuur gaan. Komt zeker dichtbij nu.
  3. Herman:
    21 september 2014
    44 dagen! Lekker hoor en lijkt me inderdaad wel nodig gezien de enorme afstanden. Veel plezier en ik zal het met genoegen volgen!
  4. Mieke:
    21 september 2014
    een goed begin is het halve werk :),maar dat zit wel goed bij jullie. Geniet van de voorpret en dank dat ik mee mag reizen.
  5. Joke:
    21 september 2014
    Geweldig hoor wij zitten nu op mallorca heel wat anders dan jullie reis maar leuk dat jullie nu eindelijk gaan
  6. Corrie:
    22 september 2014
    Ik kan niet wachten om het te gaan volgen en zal het met veel plezier gaan lezen. Jullie zijn goed voorbereid, d.i. geruststellend. Kijk uit voor bosbranden, als ik het goed heb, begint daar nu de zomer of is het nog lente? Corrie