van Lake Crackenback naar Lakes Entrance

18 oktober 2014 - Lakes Entrance, Australië

Gisterenavond uit eten geweest in het rest. in het park. Daar stond kangaroo op het menu. Ik kon dat niet bestellen nadat ik al die lieve beestjes had gezien. Vanmorgen wakker geworden met een onvergetelijk uitzicht. Na het ontbijt vertrokken uit Lake Crackenback met mooi weer. Onderweg verschillende stops gemaakt, en veel mooie plekjes gezien. Ook weer dode dieren langs de weg, oa de Wombat, een soort grote cavia. Aangekomen in Lakes Entrance om 16.30 uur. Koffer op de kamer gezet en langs de haven gelopen. Wijn gedronken op terras. En aan de praat geraakt met Australische zussen die allemaal een ned. paspoort hebben. Een van hen kan wel een beetje Ned. spreken maar niet verstaan. We hebben wat tips gekregen als we in Melbourne zijn. Een Van de zussen heeft haar telf nr. gegeven als we daar zijn dan moeten we contact met haar opnemen. Aan de overkant van ons hotel is een restaurant daar gaan we straks eten . Een chinees rest aan het water, met mooi uitzicht.

1. Mieke:
    18 oktober 2014
    Het ziet er weer toppie uit! En ik kan me voorstellen dat je geen hap door je keel kunt krijgen met al die andere plaatjes in je hoofd. Gelukkig is er nog een Chinees in de buurt, hahaha. Eet ze lekker en dank voor de prachtige foto's weer. Veel plezier en een fijn weekend. x