van Kangaroo Island naar Adelaide

30 oktober 2014 - Adelaide, Australië

Vanmorgen om 07.00 uur geprobeerd te skypen met Sandra, maar weer mislukt . Koffers in de auto nog een bakje koffie en richting Ferry gereden. Het is 1.30 uur naar Penneshaw waar de ferry vertrekt. Onderweg scheelde het maar weinig of we hadden een kangaroo onder de auto. Rien kon hem gelukkig nog net ontwijken. Op de ferry hebben we 45 min heerlijk in het zonnetje gezeten. Onderweg nog Dolfijnen gezien. maar helaas weer te laat voor foto's . Op het moment dat je ze ziet dan gaan ze weer onder. Het hotel was even zoeken maar uiteindelijk gevonden en om 14.00 uur waren we binnen. We hebben een kamer op de bovenste verdieping, de zesde, vlak naast de bar en het restaurant. Makkelijker kan het niet. Het weer is hier schitterend, we komen van 18 graden in 28 graden. We hebben een gedeelte van de oude stad bekeken, en bij een koffietentje ons verslag van de afgelopen 2 dagen op reislogger gezet. Heerlijk gegeten op een terras van een pub. Zitten nu in de bar naast onze kamer dit verslag te schrijven.

1. Mieke:
    30 oktober 2014
    nou luitjes, dat klinkt allemaal weer goed! Dicht bij de hapjes en de drankjes en daarna zo je mandje in dus wat wil een mens nog meer :) Geniet er lekker van!