van Wilpena naar Coober Pedy

4 november 2014 - Marree, Australië

Vanmorgen vroeg opgestaan om te skypen met Sandra, weer mislukt. Internet is slecht in de outback. Rien vertelde me dat hij had gehoord via de receptie van ons hotel dat de wegen off road niet best waren. Wij moesten vandaag 350 km over gravel roads rijden. Gisteren 6 km in het park was al geen pretje. Met de auto die we nu hebben durft hij het niet aan. Dus hebben we het hotel in Marree gecanceld en div. telf. gepleegd naar de hotels om de andere gereserveerde hotels naar een dag eerder te verschuiven. Nu gaan we
in een keer naar Coober Pedy, 600km over verharde wegen. Het is een mooie zonnige dag goed weer om te rijden.Het is op dit moment 10.00 en al 29 graden. We verblijven in plaats van 2 nu 3 nachten in Ayers Rock. Onderweg weer veel dode beesten gezien er lag zelfs een dode koe die aangereden was. Lange route door een desolaat en leeg landschap, met af en toe een opgedroogd zoutmeer. Maar op een bepaalde manier erg mooi . We waren om 17.30 in ons hotel, en we hebben een grotkamer onder de grond. Het was buiten overdag 34 graden maar hier in de kamers zonder airco maar 23 graden.

1. Mieke:
    4 november 2014
    ziet er allemaal weer geweldig uit! Jullie zullen wel blij zijn geweest om na zo'n lange en warme reis in een koele kamer te kunnen uitrusten van alles. Mooie foto's weer :)
  2. Coby:
    4 november 2014
    Leuk al die reisverhalen. Ziet er allemaal super uit. Geniet er nog maar even van.
  3. Ger koreman:
    4 november 2014
    een paar dagen extra rust is ook wel even goed.kun je een beetje bij komen.verder weer mooie foto s.fijne reis verder.