2e dag Coober Pedy

5 november 2014 - Coober Pedy, Australië

Heerlijk geslapen, geen geluid te horen. Als je wakker wordt dan heb je geen idee of de zon schijnt. Je kamer is volledig donker. Na het ontbijt het stadje bekeken. Wat boodschapjes gedaan in de supermarkt. Daarna wat wijn ingeslagen voor de komende dagen. Maar dat ging niet door, je mag 1 fles pp per dag kopen. Je moet je legitimeren en dat wordt per computer opgeslagen zodat je niet in een andere winkel nog een fles koopt. Om te voorkomen dat de Aboriginals te veel drinken en elkaar de hersens inslaan. We hebben vanmiddag een georganiseerde toer gemaakt met een klein busje. en de omgeving verkend. We hadden een Private drive met Dimitri een Griek die ons de omgeving liet zien. Wij waren de enigen voor de afternoon trip. Grieken praten met hun handen dus dan begrijpen jullie het wel. We hebben veel van de omgeving en de mijnbouw gezien, en ook de ondergrondse woningen en kerk bekeken.

1. Desiree:
    5 november 2014
    Hahaha, dat verhaal over die flessen...geweldig! Foto's zijn super!
  2. Mieke:
    5 november 2014
    tja, dat is even wennen voor een regelmatige innemer :), maar goed als de fles die jullie gescoord hebben nu maar heeft gesmaakt en morgen weer een andere scoren. Ben blij dat jullie in elk geval heelhuids weer in het hotel zijn gearriveerd na de reis met de Griek.
  3. Ger koreman:
    6 november 2014
    je zou bijna geheelonthouder worden .? maar ja het smaakt toch veel te lekker. dus op naar de volgende fles.
  4. Tries:
    6 november 2014
    Oh nee!!!!! 1 fles pp per dag?????we zullen zorgen voor professionele hulp bij terugkomst
  5. Marja Mulder:
    7 november 2014
    Dus dat wordt afmeten met de wijn he, drinken we toch maar wat meer water of melk ? Misschien zijn jullie er aan gewend als jullie thuis komen, dan is het wel even wennen voor de Nederlandse winkels hoor.

Willem