Great Ocean Road 2

23 oktober 2014 - Port Fairy, Australië

Vandaag Donderdag het tweede deel van de Great Ocean Road gereden . We zijn vertrokken na het ontbijt in Apollo Bay. Dit stuk was spectaculairder als het eerste. We zijn begonnen met een wandeling door het Rain Forest bij Mait's Rest, een deel van het Otway Nat. park. Daarna de weg naar de kust gevolgd, naar Castle Cove. Van daar naar Melba Gully State park en daar een wandeling van een uur gemaakt. Van daar langs alle mooie plekken langs de kust waarvan de namen bij de foto's staan en die spreken voor zich. We waren om 17.00 bij het hotel. We hebben vanavond gegeten bij een oosters restaurant. We zoeken vanavond vroeg ons mandje weer op, morgen gaan we skypen met de meiden. 07.00 bij ons is bij jullie 22.00 u.

1. Mieke:
    23 oktober 2014
    dank jullie wel voor de práchtige foto's. Het is super genieten voor jullie dat is duidelijk :) Veel plezier nog! x
  2. SANDRA:
    Wat een fantastische foto's weer zeg! Echt een mooi gedeelte waar jullie nu zijn. We kijken uit naar de skype straks! Dikke xxx