Great Ocean Road

22 oktober 2014 - Apollo Bay, Australië

Vanmorgen bij Starbucks ontbeten, zij hebben free wifi . Het internet in het hotel was weer knudde. Verslag en foto's door gestuurd. Daarna de auto voor de deur laten rijden, en alles weer ingeladen. Vandaag hebben we een gedeelte van de Great Ocean road gereden. Prachtige tocht , langs de kust . De afstand was maar 180 km maar de weg was zo bochtig dat je niet op kon schieten. Er waren veel uitkijkpunten waar we gestopt zijn. We hebben heerlijk zitten picknicken aan zee. We zijn aangekomen bij ons hotel om 15.00 uur. Het is hier schitterend weer 26 graden. Ingecheckt en daarna de omgeving bekeken. En geshopt. Daarna een wasje gedraaid,dat gaat ook gewoon door. Vanavond in een uitstekend visrest. gegeten. Morgen rijden we het vervolg van de Great Ocean Road.

1. Willem Mulder:
    Goedenavond Rien en Nel,
    Het doet ons heel erg goed dat jullie zo genieten van de welverdiende vakantie en ga er vooral mee door.
    Voor ons is het vrijdag ook zo ver en zaterdag gaan we onze Senna halen.
    Groetjes
    Willem en Marja
  2. Desiree:
    22 oktober 2014
    Het ziet er echt geweldig uit, lieve mensen! Wow, mooi om mee te mogen beleven.. X Dees en Erik.
  3. Mieke:
    22 oktober 2014
    Ziet er prachtig uit. Het visje eveneens, alleen mis ik er nog wat bij ..... een vis moet toch zwemmen?? fijne dag nog.