van Adelaide naar Clare

1 november 2014 - Clare, Australië

Vanmorgen de auto omgeruild voor een 4WD . Maar daar waren de eerste problemen, omdat het verhuurbedrijf alleen AWD had en geen 4WD. Het verschil snappen we niet maar toch. In de voorwaarden van het verhuur bedrijf staat dat we niet off Road mogen rijden Van Kings Canyon naar Glen Helen. Dan zijn we niet verzekerd als er iets gebeurd onderweg . We hebben gelijk besloten om Glen Helen te laten vervallen. Rien heeft het hotel gecanceld in Glen Helen en 1 nacht bij geboekt in Alice Springs . Dat was gelukkig geen probleem. Daar zullen onze meiden wel blij om zijn dat het niet door gaat. Die zagen het toch al niet zitten dat pa en ma dit gingen doen. We zijn om 12.00 uur in het volgende hotel aangekomen. Midden in de wijn streek. We gaan vanmiddag de Riesling trail lopen. En wijn proeven. Met de auto is dat niet te doen, want dan mag je niet drinken en proeven. Maar ja, of we terug kunnen lopen is nog maar de vraag.Nou het is gelukt, nu zitten we bij het zwembad met een boek en een glas.

1. Tries:
    :D:D:D
  2. Mieke:
    1 november 2014
    lekker even relaxen in het zonnetje :) bij het zwembad, toppie!
  3. Corrie.elfring:
    1 november 2014
    was de wijn lekker, geweldig geniet ervan
    groetjes Corrie
  4. Willem potkamp:
    1 november 2014
    helemaal te gek voor jullie maar hou wel een flesje over voor de buurtjes,,,,,,,,,,,, geintje
  5. Vanessa:
    1 november 2014
    Wat een trip maken jullie, echt top! Geniet ervan xxx
  6. Joke:
    1 november 2014
    Geweldige verhalen allemaal veel plezier nog hoor
  7. Ger koreman:
    1 november 2014
    mooie reis mooie foto s.en een spannend verhaal .ga zo door.xxzus en zwager.
  8. SANDRA:
    2 november 2014
    Je hebt helemaal gelijk mam. Wij zijn wel blij dat jullie iets meer in de bewoonde wereld blijven :-) Veel liefs van ons en hopelijk kunnen we snel weer eens skypen xx