van Adelaide naar Clare

1 november 2014 - Clare, Australië

Vanmorgen de auto omgeruild voor een 4WD . Maar daar waren de eerste problemen, omdat het verhuurbedrijf alleen AWD had en geen 4WD. Het verschil snappen we niet maar toch. In de voorwaarden van het verhuur bedrijf staat dat we niet off Road mogen rijden Van Kings Canyon naar Glen Helen. Dan zijn we niet verzekerd als er iets gebeurd onderweg . We hebben gelijk besloten om Glen Helen te laten vervallen. Rien heeft het hotel gecanceld in Glen Helen en 1 nacht bij geboekt in Alice Springs . Dat was gelukkig geen probleem. Daar zullen onze meiden wel blij om zijn dat het niet door gaat. Die zagen het toch al niet zitten dat pa en ma dit gingen doen. We zijn om 12.00 uur in het volgende hotel aangekomen. Midden in de wijn streek. We gaan vanmiddag de Riesling trail lopen. En wijn proeven. Met de auto is dat niet te doen, want dan mag je niet drinken en proeven. Maar ja, of we terug kunnen lopen is nog maar de vraag.Nou het is gelukt, nu zitten we bij het zwembad met een boek en een glas.