22 juni de laatste dag in Palau.

22 juni 2019 - Soest, Nederland

Vandaag heerlijk dagje strand. Aan het einde van de middag koffers gepakt en de rest van de zooi opgeruimd. Vanavond nog lekker eten in ons favoriete restaurant. En dan komt er een eind aan onze reis over het eiland Sardinie. Morgen vroeg na het ontbijt richting haven. Om 10.00 uur melden en de afvaart is om 11.00 uur. 7 uur varen en dan zijn we in Livorno waar we overnachten in het zelfde hotel als op de heenweg. Dan een overnachting in Duitsland. En we hopen dinsdag weer thuis te zijn.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Louk van beest:
    22 juni 2019
    Goede en veilige reis terug
    Tot snel
  2. Mieke:
    22 juni 2019
    Ziet r heerlijk uit! Geniet r nog ff van en goede reis naar huis. Dank voor t meereizen prachtig eiland mooie natuur en thuis weer n mooi album maken en nagenieten. 😆😘
  3. Sandra:
    22 juni 2019
    Fijn dat jullie zo genieten! Een hele 'romantische' avond in jullie favoriete restaurant! En morgen een fijne tocht naar Livorno. LY ❤
  4. Coby:
    Goede reis terug. Groetjes
  5. Lien:
    22 juni 2019
    Nog even nagenieten van een heerlijke reis. Dank je wel voor je leuke verhalen . En een goede reis naar huis.
  6. Bogtstra:
    23 juni 2019
    Kijk me lekker met dit zonnige weer om nog enige uren te varen. Bij rudy ook volle bak ristorante.
    Goed terugreis, corrie.